Lungkapacitet.

Om ni någon gång får för er att skriva en presentation. Så lär er för fan att använda punkt, styckesindelning och stor bokstav i början på varje mening.

Dagens pannkaka; "jag är en kille som är 22 år som bor i falkenberg jag gillar att spela gitarr träna festa och samla på frimärken jag är väldigt charmig och ganska smart och intellektuell och svensk jag har bott i sverige i hela mitt liv men behärskar inte riktigt det svenska språket ändå men jag tycker inte att det gör så mycket jag har gröna ögon och är nästan två meter lång och har sex magrutor som jag fixat genom att göra hundraåtta situps framför glamour varje förmiddag".

Jag har gjort små ändringar i citatet, dock inga ändringar som försämrar texten ytterligare. Undrar om det finns människor som pratar sådär också? Vilken enorm lungkapacitet de isåfall måste ha.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vad glad jag är att du är tillbaka! :) Jag har saknat din blogg!

Skönt med en nystart, du ska givetvis skriva för din egen skull och inte andras :)



Garvar gott åt den där tjusiga presentationen ;) Vissa människor vet helt enkelt inte var skiljetecken är! Hellre överanvändning av punkt och komma än öh... underanvändning? Så bra var jag på svenska ;)

2010-06-01 @ 14:18:59
URL: http://lifeloveluck.blogg.se/
Postat av: Micke

Imponerande att missa punkt och skiljetecken på så många ställen, men ännu mer imponerande att han kan göra 108 situps dagligen....fett!

Då undrar jag, varför 108? Hade det inte varit mer logiskt att fortsätta till 110...

2010-06-01 @ 21:17:47
URL: http://www.grodfamiljen.se
Postat av: Rebecka

Har du bytt blogg igen? :D



Jag gillar din blogg skarpt. Läser ofta, tyvärr kommenterar jag inte lika ofta :S

2010-06-02 @ 16:12:26
URL: http://zoozan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

När jag läser texter med avsaknad av punkter så slutar jag instinktivt att andas. Och det är ju lite jobbigt om texten är lång.

2010-06-11 @ 18:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0